- As bases polas que se rexerá o Concurso de Disfraces Entroido Carballedo2017 son as seguintes:
PRIMEIRA: OBXECTO
Através da presente convocatoria o Concello de Carballedo convoca concurso dedisfraces individuais, por parellas e de grupos que se celebrará con motivo doEntroido 2017 o vindeiro domingo 26 de febreiro ás 17:30horas, no Pavillón PolideportivoMunicipal, a Barrela, rematando ás 20:00 horas.
Ogasto total destinado a premios é de 835 euros, con cargo á aplicaciónpresupostaria 338.22609 do Presuposto do Concello para o ano 2017.
Estaconvocatoria rexerase polas presentes bases que estarán a disposición dos interesadosno Concello de Carballedo e na páxina web:
http://www.concellocarballedo.es
SEGUNDA: BENEFICIARIOS
Poderánser beneficiarios dos premios as persoas físicas que cumpran os requisitosestablecidos no artigo 13 da Lei 38/2003, do 17 de novembro, Xeral deSubvencións.
TERCEIRA: CATEGORÍAS DE PARTICIPANTES
Quedan establecidas trescategorías:
1ª categoría: categoría individual infantil e xuvenil(ata 18 anos, inclusive).
2ª categoría: categoría individual adultos (de 18 anosen adiante).
3ª categoría: categoría para comparsas (tres ou máisintegrantes, para todalas idades).
CUARTA: SOLICITUDES E PRAZO DE PRESENTACIÓN
O prazo de inscripción comprenderá dende o día 16 de febreiro ata ás 17:30 horas do domingo 26 de febreiro.
Ainscrición dos participantes realizarase nas oficinas do Concello (área de cultura) ou no teléfono982466201 ata o día 24 de febreiro ou o propio día do concurso de 16:30 h a17:30h no Pavillón Municipal.
Unhamesma persoa non poderá participar nin optar a premio en mais de unhacategoría. Xunto coa solicitude de inscrición deberán presentar: Maiores deidade: fotocopia do DNI.
Menoresde idade: fotocopia do DNI da persoa que os represente e a autorización paraparticipar no concurso.
Indicaciónda categoría na que desexa participar.
QUINTA: PREMIOS
- CATEGORIA INDIVIDUALINFANTIL E XUVENIL (ATA 18 ANOS, INCLUSIVE):
1º PREMIO: VALE MATERIALDEPORTIVO: 100 €
2º PREMIO: VALE MATERIALESCOLAR: 60 €
3º PREMIO: VALE MATERIALESCOLAR: 50 €
4º PREMIO: VALE MATERIALESCOLAR: 40 €
AGASALLOS PARA OS PARTICIPANTES NO DESFILE QUE NONACADEN PREMIO: TOTAL GASTO 45€.
- CATEGORIA INDIVIDUAL ADULTOS(DE 18 ANOS EN ADIANTE):
1º PREMIO: 50 EUROS
2º PREMIO: 40 EUROS
- CATEGORIA PARA COMPARSAS(TRES OU MÁIS INTEGRANTES DE TODALAS IDADES):
1º PREMIO: 200 EUROS
2º PREMIO: 150 EUROS
3º PREMIO: 100 EUROS
SEXTA: XURADO E PUNTUACIÓN
O xurado a tal efecto será o encargado deotorga-los premios e estará composto por:
- 3 membros da CorporaciónMunicipal
- 2 membros do públicoasistente
Todosos membros do xurado deberán asinar un acta na que se recollan as puntuaciónsacadadas por cada participante e os gañadores de cada categoría.
Obterános premios aqueles disfraces que maior puntuación. En caso de empate,procederase a unha segunda puntuación.
Ospremios poderán ser declarados desertos polo xurado do concurso, que deberáfacelo constar na acta correspondente.
No concurso valorarase a orixinalidade, avistosidade e a escenificación, valorándose en maior medida os disfraces decreación propia.
SÉPTIMA: ENTREGA DE PREMIOS.
Aentrega de premios terá lugar o mesmo día de celebración do Entroido: unha vezrealizada a votación polo Xurado, o secretario fará publico o resultado,mediante a lectura do acta correspondente.
OITAVA: OBRIGAS DOSPARTICIPANTES
Aparticipación no concurso supón a aceptación de todas e cada unha das presentesbases, sendo a decisión do Xurado inapelable.
NOVENA: RECURSOS
Aresolución de concesión dos premios esgota a vía administrativa e contra elacabe interpoñer recurso contencioso-administrativo no prazo de dous meses, anteo órgano competente da xurisdición contencioso-administrativa, e poderáformularse, con carácter potestativo, recurso de reposición, no prazo dun mes,ante o mesmo órgano que ditou a resolución impugnada, de conformidade codisposto na Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da xurisdicióncontencioso-administrativa, e na Lei 30/1992, do 26 de novembro, de réximexurídico das Administracións Públicas e do procedemento administrativo común.